torsdag 10 mars 2011

Jorden Runt

Dags att börja titta på returbiljett från Sverige tillbaka till Australien i juli, jag har sedan tidigare biljett från Melbourne till Stockholm. Något svårt att planera när jag inte vet var jag kommer hamna härnäst, det enda jag egentligen vet att jag inte kommer att åka tillbaka till Sverige igen förens till sommaren 2012. Innan dess vill jag besöka Sydamerika och Nya Zeeland. Ett varv runt jorden. Eventuellt så kommer jag jobba med ett Working Holiday visum även i NZ när mitt visum här går ut om jag inte lyckas få ett sponsrat visum i Australien.

Många beslut att fatta!

Just nu tittar jag på Jorden runt biljetter. Alternativet är att eventuellt åka med Air Asia och hoppa på ett av deras kampanjer för att sedan ta det därifrån.

Fortsättning följer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar