lördag 18 juni 2011

Dröm att förverkliga del 1

Jag har ett spännande år framför mig.. för att titta på det lite mer i detalj så kommer schemat nedan.


27 Juli -- 8 Okt Melbourne JOBBA och SPARA!!
mål att spara 40 000kr under denna tiden.

8 Okt-- Darwin

9 Okt -- 18 Okt Bali

19 Okt-- 30 Okt The Outback i Australien

31 Okt- 4 Nov Melbourne inkl Melbourne Cup

4 Nov-- Brisbane

5 Nov-- 12 Nov-- Kryssning i Pacific Ocean

15 Nov 2011-- 12 Mars 2012 Auckland, NZ JOBBA och SPARA!!
mål att spara mnst 60 000 kr under den tiden

12 Mars- 4 April Resa runt Södra ön, NZ

5 April-- 10 April Transport Auckland till Rio

11 April--30 Maj Overlanding Rio till Cusco

30 Maj- 27 Juni Resa i Peru och Ecuador

28 Juni-- Sverige

15 Aug-- London

I nästa inlägg ska jag gå in närmare på budgeten för resorna och hur jag ska täcka dessa!

2 kommentarer:

  1. Ska alldeles strax ta och resa till Australien och vill bara säga att din blogg hjälpt otroligt mycket i planeringen, ett stort tack :D!

    SvaraRadera
  2. Hej Jen,

    Tack för en trevlig och hjälpsam blogg! Nu vet jag inte om du är lika aktiv med den längre, men om du är det så kanske jag skulle kunna få skicka dig ett gratis exemplar av min nya bok Stora Australienmanualen, som vänder sig till svenskar på väg till Australien. Om du gillar den så kanske du känner för att skriva en recension och kanske rekommendera den (eller varna för den) till dina läsare?

    Jag bor i Sydney sedan 2006, heter Anders Liljeqvist och driver bloggen swedesinaustralia.com. Hör av dig om det låter intressant så skickar jag gärna dig en kopia av boken - min mail är anders.liljeqvist@swedesinaustralia.com.

    Vänliga hälsningar,
    -Anders

    SvaraRadera