torsdag 16 juni 2011

Min spännande resa!

Ok, dags att komma igång ordentligt, jag har ett spännande reseår framför mig med många utmaningar och fantastiska möjligheter!

Jag är just nu i Melbourne men landar om ganska exakt en vecka på svensk mark för en månads semester med bröllop etc. Ska bli exteremt kul att se alla nära och kära hemifrån igen!

I slutet på juli landar jag åter i Melbourne för att dra igång ett spännande år. Kommer att skriva ALLT om detta i kommande inlägg. Se även fliken kommande resor. Jag ska försöka att bevisa att det är inte svårare än rätt inställning för att kunna uppfylla drömmar.

Jag ska under 6.5 månad tjäna ihop 100.000 SEK och under resterande året resa och uppleva spännande platser runtom i världen! Häng med!

Tornet i Melbourne Central Juni 2011
- the sky is the limit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar